2014年7月23日

2.Shahd Barmada-Law Kont Btehlam(如果你夢想過)

方言好恐怖


莎哈德 巴拉瑪達-如果你夢想
Shahd Barmada-Law Kont Btehlam
شهد برمدا-لو كنت بتحلم
Her wiki(Engsh)



 لو كنت بتحلم ان ارجعلك تاني وافكر فيك
如果你曾想過,我回到你的想像
انا زيك واكتر منك بحلم اشوفك وارجع ليك
我是你的衣服,我常在想去見你,甚至回到你的身旁
مكتوب لهوانا يفضل جوانا
這是註定的,愛一直都在我們之間
احنا التنين
是遠距離
ملناش غير بعض وتعبنا البعد
而不是第三者在分開我們
واليوم بيعدي علينا و كأنو سنين
過一天像過了好幾年
انا بستناك و وحشني هواك
我在等你,我的寂寞飄散著
اكتر من الدنيا بحالها جوايا حنين
我超過這個世界的想你

 يا حبيبي بعدنا لكن في البعد اكيد قربنا كتير
我的愛人,雖然我們分開了,但我確定我們還是很親密
 وعرفنا خلاص ان الي ما بينا حيفضل حب كبير،حبيبي
且我們知道偉大的愛情永遠在我的之間,我的愛人
مكتوب لهوانا يفضل جوانا
這是註定的,愛一直都在我們之間

 احنا التنين
是遠距離
ملناش غير بعض وتعبنا البعد
而不是第三者在分開我們
واليوم بيعدي علينا و كأنو سنين
過一天像過了好幾年
انا بستناك و وحشني هواك
我在等你,我的寂寞飄散著
اكتر من الدنيا بحالها جوايا حنين
我超過這個世界的想你



其他Shahd Barmada的歌曲: